Vi har det grymt

 
Kom nyss hem från skolan, jobbat på lektionerna och skrattat på rasterna... Det kör vi alla på right? Konsentrerad som fan på lektionerna och en flaxande anka som har damp på raasterna... hmm sounds good.
 
Ska strax gå ut och Killen. Han ska ridas i paddocken. Ni kanske kan få film ;)  Måste verkligen se till att börja filma mina ridpass. Bra för mig att ha. Kunna om 3 år titta tillbaks och se utveckling. Och kul för er att få lite annan update liksom.
 
Sedan  är det träning med Limone, WOOOOPA. Kul, väldigt roligt. Imorgon, torsdag ska båda ponnysarna skrittas ut efter varsitt hårt pass. Och på fredag kommer dom få vila.
 
Nu måste jag gå ut, brb. Hörs sen. VIKTIGT inlägg kommer ut senare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0