Im back

Börjar blogga igen, startar datorn och loggar åter igen in på min blogg och mitt liv.
 
Dags att öppna era ögon för idag får ni åter igen sitta på första klass i tuff tuff tåget och se mitt liv tuffa vidare;)
VI KÖÖÖÖÖR NUUUU.
 
Haft så skäna dagar nu när bloggen vilat, gått upp tidigt för att ha det gjort och innan värmen, båda ponnysarna har gått fint för övrigt.
Ska vi ens prata om vädret, fyfan vad gött rent ut sagt.
Pressat och badat i våran VARMA pool, en riktig sommarlovsdag.
 
Vad händer i reaa liv just nu då? Mår ni bra? Själv mår man. På torsdag ska jag til Skara Sommarland med familjen och min bebooooo Emilia.
Hhahahah vi kommer ha grymt kul, kom och lek med oss vetja;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0