Vad händer idag?

Har en lång skoldag framfr mig, slutar 15.00 idag. Ska jobba hårt idag på lektionerna, göra det som ska göras och lite till.
Sedan ska jag gå ner till pappa, han kör hem mig efter jag handlat. Det gäller ju att ta vara på chanserna.
 
Ingen ponny sa ridas idag, bara stallet ska fixas. Jobba med den nya bloggen och skriva inlägg till er. Läxor och lite annat.
 
En lugn måndag. Tycker om att ta det lugnt på måndagar. Slutar sent, kommer hem sent och går upp tidigt. Då behöver jag ta det lugnt några timmar för att orka resten av  veckan.
Gör bara mån, tis och onsd denna veckan. Torsdag trimmar jag hästarna och på fredag åker jag kanske in till gbg med en vän. Lör och sönd är inte riktigt planerat än, fixar det i slutet av veckan
 
Limone ska gå mkt i paddocken denna veckan, jobba henne i hög form och mängder av framdelsväningar för att sedan kunna göra öppnor och slutor. Men först måste JAG lära henne, right?
 
Killen går som han alltid gör nu, han mår bra och fräsch. Stannar där. Behöver inte chansa och rida en dag till i paddocken än vad jag redan gör, jag kör säkra kast med honom nu.Tror även det är det jag vinner på vid hans ålder.
 
Kommer ett schema för ´vad ponnysarna ska göra varje dag nu. Kan förklara utförligare och lite smaskig och mer update.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0