Träningen och lite blabla

Limone gick så GRYMT bra på träningen idag. Hon har känts lite si och så dom senaste dagarna med idag var det helt borta.
Jobbade mkt med ett lugnt tempo samtidigt som hon ska hålla en hög form.
Sedam gjorde vi mycket öppnor och slutor från medelinjen för att mjuka mjuka och lära lära.

Och vilken galopp hon fått, riktigt rund och fin och gör avsaktnigar så hälften vore nog.......om man hela tiden har mkt stöd på ytter.

Sen måste jag prata om en helt annan sak. Nellie Berntssons nya projekt. #skickavidarenätkärlek. Älskar iden och ÄLSKAR tänktet. Går igenom min insta och ser att 9 av 10 kommentarer under varje bild och person har en fin kommentAr med taggen #skickavidarenätkärlek.

Nu gör ALLA, du och jag och du. Vårt yttersta för att följfölja hennes ide.

Godnatt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0