Träningen igår

Träningen igår gick GRYMT.
Gjorde mycket framdelsväningar, hon har inte lärt sig att hon ska flytta sig när man lägger på en skänkel. Hon tror att man ska springa fortare. Så framdelsväningar för att sedan göra övergångar till skritt så att HON ska lära sig. Efter två gånger med tryckhjälp fattade hon direkt, sjukt grymt.

Jobbade mycket på medelinjen, få henne stabil och få med mig henne samtidigt som mina axlar ska vara stabila och raka. Gick sjukt bra verkligen.
Stablit och fint.


* grym ponny *



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0