Seeeeeegt

Allt rullar runt så segt med bloggen just nu. Skriver lite " lulllull " inlägg från mobilen vad jag gör. Ingen POWER eller kämparglöd här just nu.
Allt går segt, har inga ideer någonstans. Står på en platta jag inte går ifrån.
 
Skriver hela tiden att bloggen sätts igång imorgon och imorgon blir det i övermorgon och i övermorgon blir det i överövermorgon och i överövermorgon startas den i överöverövermorgon. ni fattar grejen.
Varje gång bloggen ska uppdateras sitter jag i 15 minuter  och stirrar in i väggen. Hmmmm vad jag ska skriva?
 
Och såhär är det. Jag vill inte känna någo press här. Jag vill att jag ska tycka det är roligt. Peppa andra och ha massor av power. Ingen blogg där man tycker synd om sig själv för att man fick för lite pommes på mackan.
Här ska man resa på sig och stå upp för rätt och fel.
 
Funderar på att stänga bloggen ett tag. Bara få massa ideer och komma tillbaks stark. Samtidigt kommer jag behöva bygga om min statistik ehlt och hållet. STOR fundering.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0