Kom precis in från hästarna

 
Red en fin Limone idag, mjuk och fin. Klättrade henne idag, först upp och ner några gånger i skritt, ville ha henne i en låg form. Sedan upp och ner i trav några gånger, låg form där också med höga tempoväxlingar, med det menar jag kraftiga tempoväxlingar. Sedan upp och ner i galopp, försökte få en så samlad galopp som möjligt. Grymt att göra det i en backe då hon måste trampa under sig.
 
Efter henne red jag världens piggaste 23 åring. Killen. Haahaha, han fick också klättra men inte lika hårt. Han tyckte även vi skulle gå ut och springa igen när vi hade kommit hem, nallebjörnen.
 
Skön dag, ni vet. Tog dagen som den kom.  Nu ska jag koka en kopp te och kolla runt på massor av maffiga D - ponnys på internet, hmmm...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0