Halloj

Eftersom Elin inte uppdaterar så bra *det betyder att du ska blogga elin*, så uppdaterar jag lite istället. Asså jag... Som i Emilia. 
 
Elin ligger förmodligen i sin soffa hemma, kollar på let's dance och äter godis. Och jag gör typ exakt samma.... (Tjockisvarning).
 
Sen vettefan vad jag ska skriva. Kanske ska fjäska lite? Näääee... Jo. Elin du är bäst bobo <33333 Du är så otroligt korkad och knäpp och det är förbannat roligt!!! <33333 
 
Btw, ska göra lite reklam för mig själv också. Fråga mig något på ask.fm/emiliaalma så får du en kaka. Jag lovar! *ni kommer bli tjocka* ähähäh.  
 
Men ha det fett och håll tummarna på att Elin bloggar snart. Hon kanske har dött? :O närå..
Här får ni en bild på Anton Ewald. Bara för att han ska vara med på Elins blogg. Och för att han är snygg. Puss haj


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0