Godnatt

Ska starx gå och lägga mig, men måste såklart säga godnatt till er först, right?
Haft en grym dag idag, trögade igenom skolan och städat huset.
 
Har GRYMT stora saker på G med bloggen nu, så spännande. Inom en snar framtid - ca 5 dagar. Kommer jag börja blogga någon annanstans. Tror att min blogg kommer kunna nå högre och det är något jag tror kommer bli grymt roligt.
Gå in du med om du vill ha en framgångsrik blogg, horseworld.se
Såå sjukt bra portal.
 
Back to bussnies, imorgon ska ska båda ponnysarna klättras. Goda muskler kommer.
Fixa stallet och bara mysa i bajslukten, haha nädå.
 
Godnatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0