Godmorgon allihopa

ÄNTLIGEN FREDAG!! Veckorna går sjukt fort nu, liksom snart sommarlov.

Igår började jag rida ponnysarna vid sex eftersom jag åkte till nödinge efter skolan.

Limone - galopperade jag tre km på. Vill att hon ska stärka sin kondition och det är helt sjukt hur man märker denna " träning " på henne.

Storhäst, qentin - han var väldigt pigg i början, stel i ena varvet. Men jobbade bort det. Sjukt fin i slutet.

Killen - klockan var typ halv nio då så jag gick ut och power walka med honom. Och ojdå vilken piggelin han var.

Nej, nu ska jag dansa vidare till köket och äta frukost.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0