Godmorgon

Kom in fråm stallet vid halv nio igår kväll så hann helt enkelt inte sätta mig vid datorn.

Killen hade en dålig dag så han skrittades endast ut, med lite trav.

Limone red jag ett toppenpasa på i paddocken, först mjukgörande. Sedan mycket tempoväxlingar som jag ska göra med min sits och inte mina händer, funkar bra. Försökte få en långsam och följsam galopp. GRYMT pass och genomvåt ponny.

Sedan red jag en storhäst, qentin. Där jobba vi passet igenom med tempoväxlingar från trav till galopp osv. För han blir mycket mjuk av det.

Kommer mera update senare, just nu blir det skolan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0