Förlåt, förlåt och förlåt igen.

Sry för bloggningen idag.... Verkligen. Inte okej någonstans.

Ligger och gör ingenting nu faktiskt. Ska gå ut senare och rida båda ponnysarna. För varmt nu.

Igår red jag först limone i paddocken med ENDAST mjukgörande och slutade direkt när hon var mjuk och skritta henne 60 min. Bra för leder och allt.

Sedan red jag en storhäst, kul. Där var de också mjukgörande. Mycket tempoväxlingar mellan gångarter då han funkar grymt på det. Nicccceee.


Imorgon ska jag gå upp tidigt. Hö ska hämtas. Sedan ska lite hästar ridas. Båda ponnysarna ska även få årets första bad. Smutsiga grisar ska bli rena.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0