En ny dag

Idag skiter jag i hästarna. Åker in på en föreläsning om hur maten åker runt i magen. Sedan ska jag gå in på hemtex och köpa ett ljus i färgen svart.
 
Okej, NEJ. Har roligare saker  för mig.  Två ponnysar ska ridas.
 
Limone ska ridas i paddocken. Vill ha en hög form och trampa under sig ordentligt. Vill även ha henne väldigt stadig i kroppen och formen, alltså måste jag vara stadig. Hamnar gärna över på iner sitben. När det händer åker hela hästen inåt och då blir det nte bra, hahhaa. Stadig.  Mycket framdelsväningar och öppnor och slutor i traven. Nyttigt för hjärnan och kroppen i framtiden.
 
Killen ska ridas ut.
 
Grym dag, trimma ponnysarna med musik i öronen, L.O.V.E I.T.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0