Dagen

Jag vet att bloggen lullar runt på blad som snart kommer gå sönder.
ALLA era frågor kommer imorgon.

Haft en bra dag idag. Efter skolan gick jag ut till stallet och red killen. Först i paddocken i bara 10 min. Sedam gick vi ut i skogen och lekte skogsmullar. Vi har nämligen inte så bra ridvägar här hemma, det finns inte så många. Så vi letade nya vägar och jag har verkligen hittat grymma rundor med grymt underlag. Var ute i lite mer en, en timma.
Han älskar verkligen skogen, beboooosen.

Sen red jag qentin. Väldigt stel i vänster, så jobba mycket. Fick inte helt loss han men men...

Lite sådär flummigt inlägg från ett trött flicka. LOVAR att komma tillbaks i morgonbitti med bra inlägg.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0