Back

Haft fullt upp dessa två dagar. Inte haft tiden att blogga.
 
I förrgår gick jag upp klockan 06.00 och red. Limone klättrades. Killen reds i paddocken. Bara lösgörande med mycket skänkelvikningar. Stel pojke.
Sedan åkte jag iväg.
 
Igår var jag i stan med Emila, hade så sjukt kul. Mysigaste dagen på länge.
 
Planerna för idag då. Limone ska ridas i paddocken. Mycket fokus på att hon ska lyssna på små hjälper.
Killen ska ridas och och galoppera.
 
Let`s kick this day guys.
Har en hemlg person som smygfotar mig, waaaaaa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0