You wanna play a game for me, sure. Fuck you

Då var det fredag-kväll, en kväll som påminner mig om 2012. 2013 börjar likna 2012 igen;(
Det är något som inte stämmer just nu, något litet som spelar en stor roll.
 
Jag vet inte vad det är som händer just nu, börjar jag genomskda vänner?
Hmm... kanske eller kanske inte?  
 
Eller är jag i en period när jag är väldigt osäker, nej. Låter mer åt genoskådning i magen.
 
Så en skön helg passar in. Ska försöka hålla mitt huvud högt - ovanför vattnet.
Jag vet inte varför just jag... jag och jag, får vänner som säger hej och pratar med en, sedan kom det visst någon så jag vänder ryggen ååt dig nu, men du bryr dig inte så spelar det någon större roll?
 
Jag är rädd, seriöst. Jag är rädd för min framtid och jag är rädd för vänner. Jag har någon konstig klump i magen, att jag e rädd.
Vänner e seriöst grymma, dom e svåra att hantera och ja...
 
Måste använda den helgen att vara instäng på mitt rum med hög musik och bara TÄNKA, ridaa min stjärnor och mysa med dom klockan 10 på kvällen för att kunna fundera lite....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0