Well

Sitter i soffan med ipaden och gör inget, verkligen NADA.
Firade pappa förut, han fyller år idag. Gammal gubbe, haha.
 
Red båda hästarna imorse, killen var överpigg, satt och skratta åt stjärnan hela turen och förstår varje dag hur mycket han betyder för mig.
Limone hade lite svårt att koncentrera sig, men det e inte så konstigt. Lilla gumman har aldrig sätt snö förut.
 
Denna veckan kommer bli den bästa på så länge hoppas jag. Massor av rolig saker som kommer hända.
På onsdag är det första träning för året, taggad till 1000 verkligen.
På fredag kväll knökar vi in hela familjen, moster och hennes boyfriend och kör mot Dalarna.
En släkting fyller 50, hela stoooora och roliga släkten kommer och en stor feeest. Hur kul liksom?
Längtar så sjukt mycket, kul om något.
Kanske börjar bli dags att skriva inställda medans ni kommer bombas med nya livebilder. någon eller något ni vill ha kort på, eller något ni vill att jag ska skriva om? Men gryyyym och rolig uppdatering kommer, looove it.
Tycker själv det e kul att läsa bloggar när nya foton kommer upp, Mendez någon tillexempel.
Så hoppas ni stannar under helgen, puss.


Kommentarer
Friskey

vilka mysiga bilder på dig och dina ponnys i headern :D

Svar: Tack!
Elin

2013-01-20 @ 18:02:38
URL: http://friskey.weride.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0