Veckorna framöver.

Gjort ett starkt träningsupplägg för limone nu, dags att move on liksom.
 
Veckorna ska vara blandade med att lära henne i paddocken, ut och klättra, långa travsträckor med tepoväxlingar och sköna vilodagar med massor av morötter. 
Känner att det är dags att ta limone på allvar och statsa på henne  för att se om hennes hovar håller.
 
Jag är noga med detta, att hästarna får den träning dom behöver och planera varje pass till minsta detalj.
Detta blir också en betydligt mindre stressfaktor hos mig - jag ve varje dag va dom ska göra elle om dom ska vila.
 
Hur gör ni med era hästar? Bestämmer ni vad dom ska göra för en vecka eller kör ni bara på det som känns bäst?


Kommentarer
Olivia - mitt livs citat

du känner mig, en dag i taget ;)

2013-01-12 @ 14:31:48
URL: http://mittlivscitat.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0