Varför är vi tjejer så jävla dåliga?

Jag får seriöst DAMP på tjejor, vi e så jäkla svåra och så omogna.
Jag tycker vi ska skämmas så sjukt mycket.
'
Vi behandlar varandra som luft - man ska visa RESPEKT för ALLA.
 
Vi kan inte hålla käften om en enda sak - Du ska vara glad att någon berättar någon berättar något för dig för dom litar på dig, då RESPEKTERAR du att dom vill att det stannar där, that it.
 

Vi skryter så mycket om oss själva, " gud jag e så jävla stark " " jag e sån bra kompis, alla vill vara min vän " " jag e så bra på detta och detta " - Du är inte bättre än NÅGON annan, om folk respekterar det du gör så ska du RESPEKTERA det dom gör.
 

Vi försöker stå i centrum hela tiden, ALLT för att du ska synas - DU, alla har gjort något bra någon gång då dom förskännar att stå i centrum för det dom gjoort, visa lite RESPEKT mot dom och gör något bra istället.
 

Respekt, respekt, respekt och respekt. Ingen tjej har ingen respekt för någon, dom tänker bara på sig själva.
Seriöst, jag föredra killar. Ingen jävel visar respekt utan tänker bara på sig sjävla och sårar andra. Fuck it.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0