Våga ta steget ut

I helgen har jag lärt mig en viktig läxa. 
En läxa som fick mig att faktiskt förstå att vissa personer är fega.
Eller som sara skrev, en stjärna har slocknat.
 
MEN jag vågade faktiskt stå upp helt och hållet för mig själv med hjälp av en nära vän, sara.
Jag satte stopp för att det ALLTID ska vara mitt fel, ALLTID e det det.
I helgen förstog jag att så länge man står upp för det man gjort och inte gjort, erkänner misstag och erkänner INTE dom misstagen man inte gjort.
 
Just nu e jag väldigt nöjd med mitt " vänklimat ", jag har två vänner som jag säger allt till och som jag litar på och vet att INGET åker ut. Emilia och sara.
Sedan har jag VÄNNER som jag umgås och har kul med, många.
 
Faktiskt nöjd, men en sak till jag lärt mig är att man måste ha minst en vän som man kan lita på upp till 120%, någon som man står extra nära. 
 
Men gud, det har gått en vecka på 2013 och jag har ändrat lite uppfattningar, blivit en bättre person, kommit närmare lite vänner OCH HUR SKA 2013 SLUTA`?
 
Två viktiga läxor har jag lärt mig i helgen, inte bara det har haft en riktigt girlhelg.
Umgåts med sara, pratat om allt och inget. Varit seriösa som fan till att klä ut oss i mammas kläder och gå över till grannarna. Vi har klippt lite rep och väckt varandra på morgonen, eller sara haha.
Lagt upp lite springdagar och ätit ben o jerry.
Varit riktigt riktigt arga och skratta ihjäl oss, gjort grisljud på nordstan och fått blickar medans jag dör av skratt.
Låter det som en perfekt helg? För det har det varit.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0