Vad e det för fel att vara dig?

Vad e det för fel på dig, varför kan du inte bara vara dig själv?
Jag bedddar till gud och försöker hjälpa dig att hitta dig?
Allt jag ber om att e att du ska vara dig själv, inte två personer utan dig.
I like when you are you!
 
Ibland blir jag faktiskt lite uppröd varför jag bryr mig så hemskt mycket om andra folk, hur jag försöker hjälpa andra på deras väg, jag lyckas, misslyckas och folk kastar det på skithögen. Men jag glömmer på något sätt ALDRIG dom. Jag kan fundera dag in och dag ut varför personer inte kan vara sig själva.
Jag tror jag har lagt ner för mycket tid på hjälpa andra ibland även fast det inte märks så kan jag sitta och tänka på dig och varför du bara blandar en äcklig soppa över dig själv. Läs allt noga en gång till och var dig själv, annars säger jag heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejdå.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0