Vad döljer du för mig, främling?

Idag e en dag när jag inte orkar något, blir irriterad på alla och vill bara lägga mig ner i sängen och aldrig gå upp.

Måste plugga till ett NO-prov men orkar seriöst inte ta fram min mapp och nöta in allt, jag måste hoppa in i duschen men orkar inte gå in.

Jag orkar inte nöta in alla problem som kommer komma in under veckan, jag orkar inte lägga fram något snyggt till skola och jag orkar inte stå där framför speglen för att få ett fint utseende.

Jag e helt paff efter kvällen, dessutom känns det som jag e påväg att bli sjuk.
Orkae inte ta tag i saker, verkligen inte.

Ska sätta på ett bad och ladda upp för en vecka som jag inte orkar med. Mååånga viktiga prov som jag måste prestera på i veckan.

Nej ska sluta tycka synd om mig själv att jag inte orkar hämta ett glas vatten, när barn i afrika måste gå mil för att få vatten:



Kommentarer
Sarah

Var med i dagens blogg som avslutas ikväll :)

2013-01-27 @ 20:29:17
URL: http://www.nattstad.se/sarahceciliacollin


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0