Utvärdering

Vilket datum från 2012 kommer du aldrig glömma?

Dagen då Limone blev friskförklarad, den dagen går inte att beskriva med år, en så grym känsla som jag aldrig glömmer. Vet dock inte vilket datum.
 
Gjorde du något 2012 som du aldrig gjort förut?
 
jag har gjort massor iår som jag aldrig gjort tidigare, tror detta beror mycket på att jag utvecklas som person.
 
tror du 2013 kommer bli bättre?

För mig är det svårt att få ett sämre år än 2012 så JA.
 
Vad var din största framgång under 2012?

Jag har utvecklas som person så sjukt mycket, jag vet att om jag inte hade gjort det hade jag inte tagit tag i problem med vänner framförallt, på ett moget sätt.
 
Bästa köpet?
 

Min iPhone helt klart, utan den hade jag inte överlevt, haha.
 
Vad spenderade du mest pengar på?
 
Hmm.... Klädesplagg tror jag.
 
Gjorde någon dig riktigt glad?
 

Emilia, jag e riktigt glad att jag står som en vän till henne, otroligt vad mycket hon betyder för mig.
 
Vilka sånger kommer du påminna dig om 2012?
 

Rihannas, Diamond, Psy, Gangnam style och The Script, Hall of fame.
 
Vem har du umgåtts mest med? 
 
Sara, familjen och Emilia genom datorn och Olivia Spenderade typ hela sommaren med henne.
 
Bästa minnet från 2012?
 
Jag vet faktiskt inte.
 
Har du haft ett förhållande under 2012?
 

Haha, japp:(
 
Är det något du saknar år 2012 och vill ha 2013?
 

Äkta vänner och ett ridhus.
 
Vad önskar du gjort mer?
 

Sagt ifrån...
ä


Kommentarer
Emilia

<3

2013-01-25 @ 21:30:54
URL: http://emiliakarlsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0