Två idoler

Alla har nog en idol, någon som man ser upp till lite extra och någon man tappar andan om man ser hen på stan.
När man tänker på det, att man har någon man tycker e sjukt cool. Att man tycker det genom ord eller genom en bild på insta.
 
Jag har rätt många idoler, vissa är vänner och vissa är större idoler och vissa är mindre men alla är dom en förebild. Igår satt verkligen hjärtat i halsgroppen, en dröm gick i uppfyllelse.
Av en ren slump hade jag Isabella Bergs nummer. Skickade iväg ett sms att den tjejen ägde världen.
Och den känslan när min idol svarar på MITT sms, och att hon skickade ett hjärta till mig, hur coolt.
Isabella Berg är en riktigt cool brud, som jag verkligen ser upp till. Vi behöver ju inte prata om att hon rider som en gud. Läs hennes blogg, den tjejen ÄGER.
 
Sedan av en annan slump råkade jag och sara ha Matilda Sparrenhöks nummer. Vi har ringt henne flera gånger men aldrig svaret. Men igår, svarade matilda sparrenhök och vi prata med henne, seriöst kan det bli bättre.
Den coola bruden e en riktig kämpe, seriöst. Insperars av hennes ork att orka med allt varje dag.
Och sedan på kvällen såg jag att hon börja följa mig på insta, seriöst tror ni inte jag dog typ. Så jävla cooooooolt.
 
Två förebilder som jag ser upp till sjukt mycket. E fortfarande helt spiddad.
Men Isabella och Sparris, ni äger sjukt mycket och ser upp till er så DAMN mycket.


Kommentarer
Olivia - mitt livs citat

Jag måste lära mig läsa... Jag läste "två idioter" och sedan fatta jag inte nåt av inlägget, TILLS jag läste att det stod idoler, haha fy vad jag suger!

Men jätte kul för dig att du får uppleva sådant, det ger ju en extra kick i vardagen det där! :)

2013-01-10 @ 11:36:02
URL: http://mittlivscitat.blogg.se
Isabella Bergh

Gulli<3

2013-01-10 @ 11:59:14
URL: http://Isabellabergh.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0