tjolahopp

 
Ibland undrar jag faktiskt varför du e så falsk, utan att du själv vet om det.
Du vet inte om att du blandar en äcklig soppa runt dig själv, som jag funderar på att tacka nej till.
Jag funderar på varför jag ligger snäppet högre dig, hur kan jag veta saker du tror jag inte vet?
Har jag ögon i nacken eller e du just falsk?
Ibland e det faktiskt bättre att vara sig själv, innan alla hatar dig.
 
Lite av mina tankar just i stunden, som ni vet pupliceras här, right?
Jag tänker mycket, ibland tänker jag tankar utan e specifik anledning och tvärtom. Men alla e dom äkta, alla kommer från mig och mitt hjärta, true.
 
Denna måndagen sätter vi på oss den där coola kepsen, sträcker på oss och är oss själva.
Det slår vi på?
 
Godmorgon världen, förresten.
 
Bild från i våras, när vi var i Grekland. HAHAHAHAHA, jag avlider.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0