Timmar och minuter

Helt sjukt igentligen vad det tar tid att ha en blogg. Vissa bloggare bloggar en gång om dagen och vissa vill få ut något med det.
Jag vill såklart få ut något av min blogg, kunna insperar och få tjejer att stå upp för sig själva, lyckas jag ellerlycka jag inte det är den frågan som jag bara kan svara på tidens gång. För jag tror ALLA som bloggar vill vara en bra förebild och kunna hjälpa andra med det dom gått igenom.
Det e det som får mig att blogga - vi alla har massor av olika bakrunder, då blir alla bloggar spännande på sitt lilla sätt.
Vissa lyckas bättre med att förklara sina känslor och förmedla dom på ett bra sätt medans andra har svårare för det, men vi jobbar på det.
 
Jag lägger ner otroligt många timmar framför datorn för att skriva BRA inlägg till er, varför gör jag det, jag vet ju liksom inte ens vad ni heter? Jag tycker det e kul att förmedla känslor som man kan skriva ihop på ett sätt som väcker tankar. När JAG uppdaterar live och långa inlägg, smäller statistiken upp i taket, seriöst.
Jag har alltid min blogg i bakhuvude, står och tänker vad jag kan pyssla ihop till er i stallet, efter stallet är det ni som står näst, Sitter dä resten av kvällen och skriver inställda till dagem efter, oså samma sak dagen efter.
Me tycker det e apkul att kolla tillbaks på gammla minnen.
Mitt liv ligger hos er, ni läser och jag skriver ut allt jag vill förmedla här och allt som händer...tjaa nästan.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0