Time to sleep....well no

Då sitter man här i sängen, känner sig sådär mör en samtidigt som man sänner sig otroligt stark i kroppen efter en bra löprunda. 
Duchat och ätit nyttig middag, skolan gick på som vanligt. Sätt i en hög väkel och försöker lära mig - för att få ett bra betyg, och kunna göra mina föräldrar stolta.
Ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt, VÄLDIGT, vid 8 ungefär. Måste få lite sömn för att kunna sätta mig framför datorn klockan sex imorgon.
 
Annars då? Hur mår ni? Ska sitta och svara på frågor ikväll. Som läggs på inställt tills imorgon?
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0