Tacksam

Är så otroligt glad att ni klickar er in här varje dag. Att ni tar er tiden att vara här och kolla mitt liv.
Inga elaka kommentarer eller kränkade vilket jag är otroligt tacksam för, otroligt tacksam för.
 
Rätt häftigt att en person går in och läser meningar med besvikelser, lycka, tröttsamhet och allla känslor man har och gillar det man gör. Även fast bloggen e pytteliten i stora sverige blir man glad varje gång man kollar statistiken och ser at man har  fem fler läsare, yes box.
 
Jag ser min blogg som min egen dagbok,  ibland går jag in och läser gammla inlägg som var skrivna för 2 månnader sedan och ett fö ett halvår sedan och ser vad mitt liv förändras varje dag. Hur jag mognar och framförallt hur jag hanterar olika situvationer.
Min dagbok, skillnaden e att ni läser den.
 
Såhäääär tacksam över er alla som läser MIN blogg, ni e grymma och jag ger er varsin bamsekraaam.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0