Tack för statistiken

Har precis lagt fram nya fräscha kläder för skolan imorgon. Skönt att slippa virra runt i huset som en naken elefant, haha.
Visste ni att när mitt rum är städat blir jag som en ny person, mycket öppnare och nogganare i ALLT jag gör.
 
Gud, haft tre veckors lov nu. Tiden gått fort och jag fått mycket gjort.
Känns som jag utvecklas mycket i mig själv nu väldigt fort, blir mognare och mer erfaren om livet och det går fort kan jag säga dig. Under denna helgen utvecklades jag DAMN mycket. Dessa tre veckor har jag förståt livet mera och byggt lite till på min självsäkerhet som jag hoppas kan bli stabil och svår att rasa, think so yes.
 
Men imorgon e det stopp på softpotatisar som kan sova länge, som kan se ut som sju svåra år och slippa ha kletig gegga på ögonfransarna, nu blir det stress men har en planerad vecka frmaför mig, skönt.
 
Nu kör vi skolan och snart kan vi ränka mot sommarlovet. 
 
Gud känns som vi precis kom ifrån sommarlovet och ny har 1 termin redan gått, veckorna bara rusar iväg verkligen.
Läskigt igentligen, att tiden går så fort ibland, och ibland långsam..
 
 
Veckorna framöver, ponnysarna sk gå lagom hårt ett tag nu fram tills v. 4.
Då dom vilar i tre dagar. Familjen och moster ska upp till släkten i dalarna En fyller år, kul ska det bli.
Var ju ett tag sedan kan man ju säga. Vi får väl hoppas jag kommer in i ett bra flow nu. Känner verkligen inte för att stressa längre.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0