Svaren del 2

Vilket bett skulle du aldrig använda? 
Jag skulle aldrig sätta på min häst ett pessoabett.

Vilket sadel (märke) skulle vara din drömsadel? 
Jag vet faktiskt inte, finns många olika sadlar somjag tycker är snygga och ja just dream on Elin.

Vad tycker du om hoppning?
Jag tycker hoppning är häftig, det e sjukt coolt hur dom som kommer in på SM med en överladdad ponny och kontrollerar dom på ett otroligt sätt, sätter alla avståndspunkter ochgör allt coolt.

Kommer du någon gång sälja Limone, även om ponnyåren "tar slut"? 
Jag kommer sälja limone när jag känner att jag är klar med henne, MEN hennes hovar tar mycket tid och hon kan bli sjuk imorgon så det tar en tid. OCH Limone kommer ta tid att hitta dom rätta ägarna och jag ska kunna lita på dom, för hennes hovar.

Ifall du var 18 år och skulle börja leta efter en storhäst, vad skulle du kolla efter då?
Det bror helt på vad jag vill göra, om ag vill utbilda en häst eller ha en löromästare.
Jag hade sökt efter en 6-7 årng, som ar ambitioner men samtigt man behöver göra ett litet jobb själv. En pigg och framåt häst som kan bli galen och samtidigt koncentrera sig och lyssna.
 
Hur är hårväxten under dina armar?
Haha, deruuuuuu. 

Vad gör du? 
Just nu sitter jag och skriver - bloggar.
 

Var mangon som du köpte med mig god? 
Nej den var dålig, helt brun inuti.

Byter du underkläder varje dag?
Jajjemen mannen.
 
Kan du göra en videoblogg där du smetar in ditt ansikte med grädde?
Haha det e klart jag gör. I helgen;)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0