Svaren del 1

Vad är det bästa som har hänt dig? 
Mycket bra saker som händer hela tiden..

Vad är det sämsta som har hänt dig?
När jag fattar att vissa personer spelar ett spel för mig, ett spel som man gått med på under en lång tid.
 
Gillar du mullvadar med inbyggda brödrostar? ;) 
Klart;3
Favoritlåt?
Just nu e det " När solen går ner"
 
Favoritmat?
Lax och potatis med sallad, in looove.
 
Favoritfilm?
Smekmånad till helvete.
 
Bästa som hänt dig? 
Redan svarat på den frågan!

Favvo märke på ridklädder?
KingIsland, grymt snyga och stilrena kläder, plain and simply.
 
 Kär? 
Nej.

. Om du fick välja, gå kvar på maden eller börja på Arro ?
Helt klart börja på arriosenius.
 
. Finaste killen i klassen ? 
Jävla låg status i våran klass, haha.

 Vem är bäst? ;) 
Du såklart;)

. Vill du gö s4s ? ;)
Yes box tjejen!

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0