sry sry

Sorry för uppdateringen idag, vet att det inte var ok.
 
Men vissa dagar måste man koppola bort allt som inte är viktigt just då. När man varit sådär förabannad och ledsen i skolan och sedan möta upp en vän som alltid finns där och jag vet är ÄKTA, jag märker verkligen hur kul jag ha med äkta vänner och hur jag faktiskt märker att det är äkta.
Bara gå runt och skratta, beskrivning.
 
Tror att det är viktigt att ha en sån vän som man e säker på att den står upp för en. 
 
Satt i skolan idag och stängde in mig i mina hölurar och funderade sjukt mycket. 
Men antar att det e dags att gå vidare och fortsätta lära sig simma på det djupa vattnet, eller?
Hänt lite sen grekland va?
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0