Skärpning av MIG

Ska skärpa mig med bloggen nu, om jag vill något med bloggandet ska jag också upptarera den så som jag vill när jag sitter framför datorn och LÄSER en blogg. Mycket givande och bra inlägg istället för den lilla små uppdatering hela tiden. Time to sharpness up.
För visst e det så, om man läser en blogg själv och den inte uppdateras över huvudtaget eller inga bra inlägg så tröttnar man lätt, men om man har en blogg också ska ska man uppdatera the same.
 
Lite om dagen istället, hade en vanlig dag i skolan, hänge med sara efter det. Rätt mysigt att bara snacka massa skit om inget, haha. Tjockade oss lite med glass med. Bestämde oss för att gå ut och springa i ösregnet, sprang 6 km ungefär, sjukt skönt att bara springa av sig lite. Känns så på något sätt, springa av sig det gammla och lämna det där liksom..  V fixade stallet åt mig idag, tackar. Tycker om att man kan hjälpas åt, om man verkligen inte hinner kan man slänga iväg ett sms om hjälp och tar igen det någon annan dag, sjukt skönt faktiskt.
Hur har ni det i era stall, sköter ni erat varje dag eller kan man få hjälp om man inte hinner?
Mysig onsdag helt enkelt, hoppas ni med haft en bra dag babes.
 
OBS, blogg.se vill inte vara med på bild idag, därför kommer ingen bild. Ska vi köra på ett extra inlg


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0