Sista svaren

Gillar du mullvadar med inbyggda brödrostar? ;) 
Klart ja gör:)

Favoritgodis? 
Choklad helt klart!
Favoritartist? 
Ingen speciell, dom som e bra, haha.
 
Hur vill du att 2013 ska bli? 
Jag vill att 2013 som jag ska kunna vara stolt över.

Hur snygg tycker du att du är på en skala på 1-10? (hahaha)  Haha, jag är som jag e.

Hur många inlägg har du skrivit på bloggen? 
Ojj, nog några tusen faktiskt.

Har du haft några bloggar innan denna? 
japp, den hette www.elin5holmberg.blogspot.com

Gillar du skräckfilmer? ;) 
Nej, drömmer madrömmar, haha.

Hur många bilder har du laddat upp på
instagram? 
551 foton är uppe

Kär? (hihihihiihi) 
Nej inte kär.

Hur lång är du? ;) 
156.
Är du morgonpigg/trött

Är du kvällspigg/trött? 

Favoritsport utom ridning? 
Har ingen, men alla sporter är coola.

Godis/mango 

kväll/morgon/dag 

äpple/päron 

blogg/facebook/instagram 

killen/limone 

fotboll/innebandy 

sommar/vår/höst/vinter 

vara övervarm/vara skitkall 

dricka snor/äta maskar 

hemmakväll/fest 

Justin Bieber/One direction ( gillar ingen direkt)

Bruno Mars/Bruno Mars
/



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0