Saker ni inte vet om mig

1.  Jag tar alltid lysterin efter jag borstat tänderna.
2.  Jag läser kissies blogg.
3. Jag älskar glögg.
4. Jag har fått imn 90 popcorn i munnen samtidigt.
5.  Jag har massor av personer i min omgivning som gör mig vansinig.
6.  Jag kommer aldrig prova att röka, never in my life, NEJ. Finns bättre saker att göra.
7.  Jag gråter nästan aldrig när jag slår mig.
8.  Nästan alla personer som jag typ e glad på riktigt med e vuxna, INTE ALLA.
9.  Jag badar rätt ofta.
10. Jag har ofta på mig min lillasysters strumpor:
11. Jag tycker det e en person här i världen som förstjänar bra och fina kommentsrer varje sag.
12. Jag e sjukt besviken nu.
13. mins händer e alltid jättetorra.
14. Jag suger på matte.
15. Jag tycker om caffe, om jag inte dricker det en gång per dag får jag ont i huvudet.
16. jag tycker inte om när folk hjälper mig i stallet.
17. Jag älskar blandfärs.
18. Jag har gått i ett par sommarskor hela vinter.
19. jag vill ha navelpercing.
20. Jag suger på att sova länge på morgonen.
21. Jag läser franska.
22. Jag brukar ta mycket hårspray.
23. Jag brukar inte ha vantar i stallet på vintern.
24. Jag älskar guackamole.
25. jag och min familj äter tacos varje fredag.
26. Jag skrattar alltid åt mina skämt när jag pratar med Emilia.
27. Jag heter Amanda i andranamn.
28. Jag hällde upp dopvattnet åt min syster.
29. Jag älskar rostade mackor.
30. Jag hatar min vinterjacka!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0