Right now

Känner jag mig sjukt stark, jag känner mig mogen när någon kastar skit på mig. Jag  tar ansvaret och sätter ner fötterna på ett BRA sätt. 
Jag lär mig varje dag hur livet går till och vad jag ska stå för. 
 
Försöker någon trycka ner mig - säger jag till dom och går därifrån, i den ordningen.
Jag känner mig inte rädd för livet längre, jag vill fortsätta bläddra igenom balden och se vad som händer för nu klarar jag alla smällar. Jag har byggt upp ett sjukt stort självförtroende som är svårt att riva.
Efter det jag gått igenom och det vänner har sagt om mig, tror jag på mig själv och vet att jag e stark nog att ge smällar tillbaka.
 
Jag  självsäker och sjukt stark just nu, om någon försöker smälla till mig, säger jag till dom och släpper taget.
Just like me.
Jag kan lägga upp dessa fjortisbilder för jag bryr mig inte om vad folk tycker om detta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0