Respons

Från och med nu kommer bloggen hållas igång.
MEN, jag kommer vara noga med att få respons från er. En blogg är uppbyggd på att ni läsare kommenterar och jag skriver men nu skriver jag och ni bara läser, inte okej.
Vi startar dagen med att härma saras grymma blogg, nattstad.se/ponnystar
En lista vad jag ska göra idag, härmapa.

* fixa mig medans jag skypar med emilia.

* stallet, båda ponnysarna ska skrittas för hand i 30 min. Båda gick sjukt hårda pass igår, så dom ska få en bensträckare.

* hem, duscha och sedan chill.

Ingen dag med mycket inblandat, just simply!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0