Posetivt/Negativt

Ibland tror jag det är viktigt att kunna koppla bort alla negativa tankar för att kunna vara lycklig och kunna ta steget ut i livet.
Att man ibland måste få tänka jag är bäst.Göra sakersom man tycker är roligt istället för att alla dina negativa tankar drar dig åt ett hål du inte vill komma till.
 
Jag har lärt mig att hantera posetivt och negativt nu, tror att man måste kunna inse att man e bra för den man är och kunna tränga bort allt negativt.
Detta e säkert en fråga som kräver ett svar under en tid - men jag har lyckas koppla bort mina negativa tankar när jag försöker få bekräftelsen från mig själv att jag e bra.
 
Självklart måste man sätta sig ner ibland, och fundera över allt negativt som händer varje dag. Liksom kunna falla ner från klätterväggen och tänka varför jag föll ner, för att sedan krypa uppåt igen.
 
Jag försöker tänka posetivt varje dag för att må bättre, man gör det och får en stor självkänsla.
Först gäller det bara att kunna tränga sig förbi det dåliga, right
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0