Now im going to?

Det e sånna dagar som idag, när jag förstår hur mycket mina ponnysar betyder för mig och hur extremt mycket tid dom tar, men hur varje bråkdel är vääääääärd av all den tiden.

Pysslade om ponnysarna lite extra idag, mockade boxarna extra noga, tvättade vattenhinkarna och fyllde nytt fräscht vatten.

Klippte limones lugg och borsta henne extra länge, stog och myste länge med morötter och gosa, bara hästarna i huvudet och INGET annat, vilket var otroligt skönt.

Suttit och pluggat inför ett prov, sista timmarna på kvällen. Känns rätt skön att få det gjort liksom, älskar att ha saker gjort i tid.

Har jag sagt detta någon gång tidigare.....hmmm, haha?

 

Aha ska vi byta ämne nu då, slå på ett deepshit och ändra riktningen på detta inlägget, som det då blir ett rörigt inlägg?

När det är så sjukt mycket tankar i huvudet e det svårt att förmedla detta på tangentbordet, liksom släppa ut ALLT och sedan vet ni min historia liksom, har sjlv svårt för att få ihop ett inlägg UTAN att någon ska känna sig träffad, fine ni ska bli träffade i hjärtat. Tänka till och fundera MEN inte sitta och hänga ute någon, thats not mah style. Gud, förlåt för jag skrev mah förresten, ska hela klassen bomba mig med att jag e en megabimbosuperduperfjortis nu då eller?

Eller ojj förlåt för att jag kommer lägga upp en fjortisbild all in här strax, verkligen inte mening att få era dryga kommentarer till målinjen.

Och sedan kanske jag ska säga förlåt för att jag hade på mig en viss klädsel idag, för att få alla att förstå att från oc med nu ska jag sätta på mig det ni säger jag ska ha på mig.

Och sedan får jag ju inte glömma att ursäkta mig för att du blev lite ledsen idag, det e min skuld...jo jappjapp.

 

Hur fungerar en vardag i skolan igentligen....... men jag kan säga förlåt för att jag råkade tappa min penna också, om du vill?

 

Seriöst.

 

 



Kommentarer
axelina

svar: HAHAH, kul att du gillar min humor! Dom flesta brukar nämligen tycka att jag är tråkig som bara skrattar åt mina egna skämt...! ;-)

Svar: HAHAHAHAHA, ser det framför mig hur alla sitter och stirrar på dig och du gappflabbar, haha fast den äger!
Elin

2013-01-29 @ 22:06:23
URL: http://axelinaackie.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0