Något jag måste bli bättre på?

Något jag själv tycker VI måste bli bättre på, tusen saker alla vi måste bli bättre på och 2000 saker jag måste bli bättre på. Men en sak jag märker att andra och jag gör är att vi berömmer nästan aldrig våra vänner.
 
Vi sitter och skojhackar på varandra i skolan, om vi kan göra det ja då tycker jag att vi måste kunna ge varandra en komplimang, roght?
 
Man måste berömma sina vänner för det dom gör, min sport tar så himla mycket tid som jag ibland helldre hade lagt på vänner, det vet jag. 
 
Vi ska ge varandra creed för det dom gör. Ser varje dag personer som inte vågar ge sina vänner komplimanger för att dom vill känna sig själva bättre. Jag ser hur personer tror dom är så sjukt coola för att dom tror dom äger en, dom tror att dom e så sjukt mycket mognare och bättre. Kanske just edu en av dom  jag ser?
Barn som vuxna - alla borde ta åt sig åt detta inlägg för alla är vi såhär.
 
vI VILL VERKA COOLA OCH DÅ SPELAR VI MOGNA - tror inte det tjejer. De som är coola är dom som ger komplimanger till sina vänner VARJE DAG, som inte behöver stå med en cigg i handen för att passa in, det är coolt. 
 
Jag tror faktiskt många känner sig träffad, fast DU vågar inte ekänna det Vi vågar inte ekänna att den kompisen rider sjukt bra, skriver bra inlägg eller är en bra vän. INGEN erkänner det och ingen ger heller ingen creed för att man e duktig. Det måste alla bli bättre på, vi mår gott av att höra saker om oss själva som e bra.
 
Om du tycker din vän är bra på något, en bra kompis, bloggerska eller vad som helst. Ta fram din mobil och skicka ett sms. För alla är vi bra på något, även DU.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0