Mobbing

Mobbing är ett stort ord överallt. Många försöker få mobbingen att utöka och många försöker sätta stopp för mobbingen.
Men idag utsätter man mobbingen på internet istället - vilket nästan är änu värre.
På internet e man så jäkla kaxig, mankan säga enorma ord, verkligen enorma. Man kan göra allt bakom dataskrämen - ALLT. 
Jag tror att många av dom som mobbar bakom sin lilla dator är väldigt rädda igentligen.
Jag vet, har har en erfarenhet av detta och jag vet också vilka personer som e FEGA.
Jag känner personer som bara måste ta allt på sms för att det är där dom vågar kaxa upp sig, där är deras skyddsdräkt, men om man sätter telefonen i örat på dom. Sitter dom helt tysta för att dom inte vågar ta smällarna.
 
Back to, min dröm är att stoppa mobbingen. För jag vet hur mycket dom som utsätts mår dåligt.
 
Det är fruktansvärt hur man kan sitta bakom sin dator och skicka massvis av pm Jag ska döda dig och blabla.
Jag känner personer som blivit mobbade och jag ser hur självförtroenden rasar i bitar och hur dom personerna känner sig dåliga.
Därför vill jag att VI ska sätta stopp. Om du ser någon som mobbar andra på ett fruktansvärt sätt, gå ifrån dina vänner, gå fram till mobbaren och säg STOPP. För då har du gjort något för någon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0