Mah day

Kom precis in från stallet, var ute med mamma och släppte ut hästarna, gav dom mat och fixade vattnet, mys.

Var i stan med sara idag, bara gick runt och kolla och fikade lite.
Väl hemma gick jag raka vägen ut och tränade, sköönt. Massor av tankar som jag kan tänka på ett posetivt sätt när jag rör på mig, love it.

Nu sitter jag i soffan med familjen och kollar på något pogram, jappjapp.


Hade en sjukt mysig morgon imorse, låg i sängen över en timma med massor av musik som får mig att tänka upp i taket, strosa runt med mjukisbyxorna och hjälpte mamma att städa toalleten.

Musik får mig verkligen att tänka ordentligt, ett stort deepshit i mitt huvud som jag inte riktigt kan skriva på bloggen, svårt att förmedla liksom.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0