Livet och lite annat

Sitter just nu hemma med min lillasyster i henns säng, om jag ska vara ärlig så e det för att jag e livrädd efter alla skräckfilmer jag sett på idag, haha.

Mamma kommer snart hem - då ska jag ut till stallet en snabbis och ta bort tejpen från limones hovar, hon fick nya fossingar idag och eftersom det e silikon i så lägger vi tejp så den kan stelna.

Och vet ni vad jag ska göra? Jag ska ta med mig kameran ut, foto ALLT och så. Tycker det e roligt att kolla på bloggar som liksom lägger upp vardagsbilder.

Och som ni ser har jag ju en anna header, riktigt fin tycker jag. Emilia har gjort den, älskar dig brooo. www.emiliakarlsson.blogg.se

Men ja, bilder kommer ikväll.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0