Jag har en ångest

Jag har fått någon annorlunda ångest för att skolan ska börja igen.
En klump i magen typ, men liksom ingen annledning.
 
Om det e att jag är närvös hur det ska gå, måste gå upp på morgonen eller att det blir en fruktansvärd stress över skiten? 
Men jag har lite palner på hur jag ska sköta skolan för att få det så lungt som möjligt.
 
  • Jag ska gå upp klockan 05.30-06.00 varje morgnon så jag slipper stressa och kan skriva tre inställda till dagen så att bloggen hålls igång med BRA inlägg. Inga små inlägg var tredje minut att nu gör jag det och det osv.
  • Sätta upp ett schema varje söndag för ponnysarna, ordning och reda.
  • Gå och lägga mig i tid varje kväll, nu snackar vi faktiskt om 21-22.
  • Lägga ner mer tid på läxor, så allt sitter i huvudet. Göra mitt absolut bästa på nationella.
  • Gå ut till stallet direkt efter skolan, blir lätt att man sitter vid telefonen och vips e det mörkt.
  • Gå ut och springa 2-3 gånger i veckan med sara. Mörkt eller öjust men detta e ett MÅSTE nu haha.
Detta ska jag hålla nu - fram tills nästa lov då det blir nya punkter kommer upp.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0