INSTÄLLT

Gjorde ett inställt igår - ligger nämligen och sover just nu.
 
E verkligen sjukt taggad inför detta året, forma året som man vill och behandla det på rätt sätt. 
Efter förra året, 2012 har jag fått mycket erfarenheter av live och blivit sjukt stark.
MEN, Jag har mått skit hela året, eller mått skit september - december. 
Jag tänker inte låta någon komma im och trampa ner mig igen. Efter det jag har fått uppleva vill jag verkligen insperera er till att våga stå upp för er själva.
jag KAN INTE ALLT, men det jag har gått igenom har jag också fått mycket erfarenheter och kunskap. Som jag vill att ni ska få ta del av för att kunna stå upp för er själva.  Detta året ska VI tillsammans våga stå upp för OSS själva. Det är 2013 nu.
 

Så 2012:
 
* Skitsnack, detta är så 2012. Vänner snackar skit 24/7 och vips kommer det till den personen man snackat skit om. 
 
* Trampar ner folk, vänner trampar ner folk för man tror att man är något.
Ni som har gjort detta hoppas jag vet att dom såren kommer ALLTID stanna kvar.
 
*  Släppa ut saker, man smsar med någon och sedan BANG BOM har man berättat en hel konversation till någon.
 
2013, inne:
 
* Stå upp för sig själva - hands up till er som gör det 2013.
 
* Våga ta steget att säga ifrån till någon som behandlat en illa - face2face.
 
* Radera vänner som inte är bra för en - för att kunna ta in personer som är bra för en.
 
 

Detta kör vi på. 2013, taggad till tusen och detta året gör vi tillsammans och vågar lyckas. Eller hur?
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0