I only miss you!

Det finns en sak jag nevehh har tagit upp här, varför inte liksom?

Vi förlorar vänner hit och dit, vi blir svikna och sviker, ALLTID.
Man kan störa sig på att någon är ful till att någon behandlar en på fel sätt - svikning.

Alla vänner som jag har blivit svikna och svikit saknar jag inte ett skit.
Allvarligt så är jag glad över att dom vännerna är borta.
Jag tror att många blir väldigt ledsna när man förlorar en vän - innan dom förstår vad dom vännerna har gjort.

Det finns verkligen så sjukt grymma männskor här, som behandlar en på ett idiotiskt sätt. Jag vet, det är inte okej för fem öre.

Men dom vännerna ska du absolut inte sakna. Du ska vara glad över att den personen inte kan behandlar dig på ett ite okej sätt.

Jag kan faktiskt med handen på hjärtat säga att jag saknar INGEN av dom vänner som stått mig nära.
Jag gör faktiskt inte det - jag e lättad av att vänner som inte är bra för en inte finns i ens omgivning.

Jag tycker att du med ska vara det.
De vänner som du mår dåligt av/behandlar dig fel/ elaka, gå fram till dom säg att du har blivit oerhört sårad och gå. Sedan ska DU vara stolt över DIG att du lyckades och att du kan få in vänner i din omgivning som e bra.

Låt INGEN behandla dig på fel sätt, det är VERKLIGEN INTE DU värd.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0