I don`t hate you, I have just lost all respect for you.

Söndag idag, sista söndagen på lovet. Har en stor ångest för skolan, lite av det kommer lite senare.
 
Vad e era palner för dagen idag?
 
För mig e det fullt upp, men tycker om det.
 
Nu ska jag käka färdigt min frukost och fixa diskmaskinen, duktig?
Sedan ska jag gå ut till stallet, har 7 hästar att släppa ut, och idag ska limone promeneras och killen ska ridas, gud var tre dagar sedan jag red han nu, längesedan. Varit lite småbarn som ridit honom, gulligt.
Ska åka med och hämta hö också, bara att sätta balarna i handen och bära.
 
Umgås nog med sara också, eller vi ska gå ut och springa, få bränna lite fett efter alla popcorn, skumtomtar och glass vi har ätit, eller Emilia?
 
Och du, idag när du läser detta. Skicka i väg ett sms till dina närmaste vänner och säg vad du uppskattar hos dom.
 
Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you could miss it.
 

Ha en bra dag höni.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0