I don`t care

Detta året har jag bestämt mig för att jag ska helt skita i vad folk tycker om mig.
Jag ska köra mitt race och det jag tycker är snyggt.
 
Det är nog den viktigaste punkten som jag ska lyckas med hela 2013.
Man tänker mycket om vad andra tycker om en, man får kommentarer " vad har du på dig ".
Jag ska helt stänga ut detta iår. Om jag vill ha ILLROSA byxor som jag nevehh skulle sätta på mig för jag hatar rosa, men om jag skulle vilja ha det skulle jag haft det.
 
Jag tycker det e sjukt snyggt att ha en klädstil som sticker ut lite, det är fett coolt.
Inte dom där vanliga T-shirt från lindex och byxor till, to simply.
 
Jag har stängt ut ALLT detta nu. Kör mitt eget race. Om folk gillar det eller inte är upp till dom.
Största gåvan är att jag e mig själv.
 
- Be yourself.
 
Nu har vi ett år där vi e oss själva, har på oss det vi vill och låter INGEN göra oss till nån annan?
 
Just det, jag vill ha ett bra år iår. Jag har en sak om jag måste göra, för min skull.
Hälften är gjort, bara hälften kvar. Ska ta mitt ansvar och bara göra det, lätt som en plät.
Efter det börjar mitt 2013. detta blir ett grymt år.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0