Hoppas du vet att du sårar mig

Hoppas du vet att de du gör e lågt.
Hoppas du vet att jag vet att du pratar bakom ryggen på mig.
Hoppas du vet att jag vet att du spelar ett spel för mig.
Hoppas du vet att jag just nu e besiken på dig.
 
Kom precis från stallet, hjälpte till med stallet och åkte med och hämta en häst på spat, lite kvällsmys.
Gick ner till centrum förut och skulle köpa en drickyougurt till mitt plugg, men fastnade istället med emilia.
Gick runt och skratta så jag vet inte vad, åkte upp och ner för hissar och snurrade på en gunga hade erkligen otroligt roligt.
 
Nu spenderas min kväll med min älsade yougurt och plugg.


Kommentarer
Emilia

Have fun. Själv äter jag kakor, moahahahhaa

2013-01-21 @ 21:12:05
URL: http://emiliakarlsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0