Homework

Precis satt å mig min stickade kofta, gjort en smoodie och ska göra färdigt en stor läxa, mys.
E sådär mör i kroppen med rosig kinder älskar den känslan. När man e sådär lagom utmattad, love it.
 
Killen var pigg ida, ställde sig upp idag några gånger för han tyckte vi skulle galoppera, haha gossi<3
Och nu när vi utväderar kan jag ju ta in en liten humor och klumpig sak jag gjorde idag. Killen skulle gå över ett dike, det diket hade han liksom gått ver ca 100 gånger och lltid gått eftersom det e skog efter. Så jag hade fullt upp med att hålla honom och helt plötsligt tog han världens bamseskutt över till andra sidan, behöver jag säga att jag skratta ihjäl mig? haha.
 
Men nu måste jag kolla in i powerpoint istället, vi ses ikväll, right?
Såg just att klockan bara e sju, brb.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0